Wednesday, March 27, 2013

MELIHAT DIA PERGI

Dia pergi membawa hati. Sedih... tapi jangan diikutkan. Demikian aku meninggalkan ibuku dulu.... sejarah berulang. Melihat biliknya.. air mata mengalir laju... Lain sangat kalau dia ada.. Selamat berbahagia...


Semalam kembali ke sks untuk suatu mesyuarat panjang. Bilik Gerakan... di situ dulu aku selalu mempengerusikan mesyuarat. Terasa seperti aku kembali.. Feel like I'm at home..


Isnin 25 Mac dengan rasminya menerima surat... Lagi aku kena bekerja keras... Episod kerja kerasku belum berakhir. Ia bukan sesuatu aku yang pinta, tapi satu anugerah. KPM/Nazir yang pilih... bermulalah RFP .. Nich Area. Oh SKK di sisiku kau hampiri... di bahuku kau bertenggek... di batu jemalaku dipertanggungjawabkan...

YA ALLAH bantulah aku dan team cbn2 mengharunginya.

1 comment:

  1. Selamat berjuang Kak CT Insyaallah Allah sentiasa bersama dan akan membantu mu....

    ReplyDelete