Sunday, December 27, 2009

REUNION SMJ 1971 - 1976

semua bekas penuntut tingkatan 3A smj 1973
gambar penutup...yang datang awal dah balik dulu...ada yang datang lewat...jadi begambar lagi sekali lah

cikgu fatimah daud...dulu dia ajar kami bm dan sejarah


zul din, sabihah, basyarah, azizah, siti mariam, osma...



mazlee




fatimah zaharin / en
roaini dan mariam

norliza hashim / not...dulu kami berdua sma-sama kecik...selalu kena beratur kat depan dan duduk dlm kelas pun barisan depan



dengan family








gambar permulaan...









Untuk ke sekian kalinya kami bertemu lagi hari ini....26.12.2009 12 tengah hari - 5 petang

5 comments:

  1. Sekalong tahniah untuk AJK yang terlibat dalam penganjuran majlis ini.

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  2. Nak ku nangis tak berair mata..nak kurayu pada siapa..wahai teman lama ku....Aku terharu menatapi bunga yag mengharum..aku terharu pemberian yg amat bermakna..siapakah..
    AKU INGAT AKU YG CEPAT LOGIN BLOG..ADA LAGI CEPAT..NI YG BUAT AKU JELOUS..Tahniah untuk penaja..

    ReplyDelete
  3. jemput buat reunion kat langkawi.Aku rai habis2an.

    ReplyDelete
  4. Salam kak, salam kenal..say adah ikuti class 71-76 ni mll blog ibnu salman.terharu tengok gambar reunion, apatah lagi ada gambar cikgu Jamil, sepupu saya. Masa tu group kak Ting 5, kami baru Ting Satu.

    ReplyDelete
  5. T.Kasih cik milah,selamat berkenalan...mungkin kita berkesempatan bertemu dalam reunion seterusnya...

    Saudara razak... menarik juga langkawi pulau lagenda...atug la kami boleh booking tiket fligt...

    ReplyDelete